Omdat niemand alles zelf kan.

Eén ding staat vast. Alles is aan verandering onderhevig. Altijd en overal. Dat geldt voor iedere organisatie. Zeker die organisaties die zich begeven in de transitie naar of binnen de digitale wereld van nu.

De helpende hand

Organisaties moeten snel op veranderingen kunnen inspelen om hun succes te kunnen continueren en verder uit te bouwen. Bij grote veranderingen en complexe vraagstukken lukt het niet altijd dit intern op te lossen. Dan is het goed te zoeken naar een ontbrekende kennis of expertise van buitenaf. newITera is door het inzetten van onze ervaren en gedreven consultants jouw ideale partner.

 

Om organisaties goed te kunnen adviseren en te begeleiden in verandertrajecten is – naast hoogstaande kennis van bedrijfsprocessen – kennis van IT onontbeerlijk. newITera heeft beide in huis. Mede daarom kiezen steeds meer organisaties voor newITera Management Consultancy.

Blik naar voren door te leren van het verleden

Is er dan geen constante factor in dit verhaal? Jazeker wel, onze drive om organisaties vooruit te helpen, jouw succes voort te zetten en verder uit te bouwen. Door uitdagingen te inventariseren, te doorgronden, aan te pakken en op te lossen, verbetert de dynamiek binnen jouw organisatie. Hoe we dat doen? Onze mensen zijn zeer ervaren, gedreven, soms een tikkeltje eigenwijs, maar altijd oplossings- en resultaatgericht.

Supply chain management

Omdat de ketting zo sterk is als de zwakste schakel.

Het optimaliseren van logistieke processen. Daar gaat het om bij Supply Chain Management. Van groot belang, omdat een goede logistiek onnodige risico’s voorkomt, leidt tot snellere levering en optimale voorraad- en onderhoudskosten. Het minimaliseert uitval en maximaliseert bedrijfsresultaten.

newITera heeft alle kennis en expertise in huis om de logistieke stromen in jouw organisatie te optimaliseren. Wij opereren platform-onafhankelijk en leveren end-to-end oplossingen. Van inkoopproces en het leveren van ruwe materialen (aanvoerlogistiek) via productie tot en met de distributie van het eindproduct naar de eindgebruiker.

Platform-onafhankelijk

Bij newITera weten we hoe belangrijk kennis en inzicht in de productie- en logistieke processen is. Onze supply chain specialisten werken dagelijks aan de beste oplossingen voor de meest uiteenlopende logistieke vragen. Ze zoeken naar de beste oplossing voor jouw organisatie, ongeacht welke software je gebruikt. Tegelijkertijd zorgen ze voor het onderhoud van je systemen en processen en voor de nodige kennisoverdracht en –borging binnen je organisatie. Hoe meer kennis in je systemen, hoe meer kennis in je organisatie, mits deze goed geborgd is.

Proces gestuurd

Welke processen moeten worden veranderd of geoptimaliseerd? Waar hapert het in je supply chain proces? Gebruik je het systeem dat het best bij je organisatie past? Is het systeem goed ingericht? Wordt er goed gewerkt met het systeem? Is jouw organisatie klaar voor Industrie 4.0?

newITera stelt vragen, inventariseert problemen en uitdagingen en lost deze vervolgens op door op business level niveau de optimale supply chain processen uit te denken en samen met onze opdrachtgever in te richten.

Kortom, het vinden van de beste supply chain oplossingen.
Dat is wat we doen. Dat is waar we voor staan.

 

 

Enterprise Asset Management

Omdat de lamp altijd moet blijven branden.

Je klant verwacht van jou, als producent, dat je producten op tijd, met de juiste kwaliteit en hoeveelheid geleverd worden tegen een juiste prijs. Gebeurt dit niet dan ben je de klant kwijt en het risico van een negatief imago in de markt ligt op de loer.

newITera beseft als geen ander dat het implementeren of optimaliseren van het EAM proces een vakgebied is waar bovenal de identiteit/status van de klant leidend is voor de mogelijke aanpak. De volwassenheid van je organisatie is bepalend voor de volgende stappen en integrale aanpak.

Jouw belangrijkste asset

In actuele tijden van hoogconjunctuur is een hoge beschikbaarheidsgraad rand voorwaardelijk. Er worden nóg hogere eisen gesteld aan beschikbaarheid, volume en kwaliteit van het machinepark. Een ambitieuze doelstelling.

Ook hier geldt; voorkomen is beter dan genezen. Elke ongeplande uitval moet voorkomen worden en het aantal geplande stops moet zo laag mogelijk gehouden worden. Het is de uitdaging om het producerende machinepark op kosten efficiënte basis, met een hoge beschikbaarheid en volumecapaciteit alsmede met een hoge kwaliteit te laten produceren.

Streven naar operational exellence

Producenten die bezig zijn met een operational excellence programma zijn beter in staat gestelde doelen te bereiken en een competitief voordeel te creëren ten opzichte van hun concurrenten. Ze hebben een sluitend inzicht op- en houden de potentie van- je assets. Nu en in de toekomst. Toekomstige investeringen in het machinepark zijn hierdoor ruim van tevoren helder en zorgen dat onaangename en onaangekondigde investeringen uitblijven.

Preventief vs reactief

Een ander sprekend voorbeeld van operational excellence is de inrichting van preventieve onderhoudsprogramma’s voor de vooraf geïdentificeerde kritische assets. Er kan als producent vandaag niet meer volstaan worden door enkel storingsonderhoud uit te voeren.

De kosten van preventieve onderhoudsprogramma’s zijn relatief hoog en als producent ben je structureel op zoek naar mogelijkheden om deze kosten zo laag mogelijk te houden. Dit gebeurt onder andere middels het continue proces van het optimaliseren van de onderhoudsprogramma’s. Dit gebeurt op basis van eigen kennis, maar ook kennis die gedeeld wordt met fabrikanten van equipment en andere gebruikers door de inzet van “Intelligence Asset Network” systemen.

Een stap verder is om middels conditioneel en predicatief onderhoud de algehele conditie van een asset of eventueel een aankomende storing te bepalen en kan er onderhoud op maat uitgevoerd worden.

Contract management

De beschikbaarheid van eigen monteurs
met specialistische kennis van steeds ingewikkelder geworden assets is al jaren
dalend. Producenten zijn genoodzaakt om leveranciers in te schakelen die de
ontbrekende capaciteit kunnen aanvullen en over de juiste specialistische
kennis beschikken. Contract management binnen het
onderhoudsproces om de vinger aan te pols te houden betreffende de kosten die
gepaard gaan met het inhuren van deze leveranciers wordt daarom steeds belangrijker

Gelijk naar de 5 de versnelling in één stap ? Forget it! newITera helpt u om met behulp van de nieuwste technologieën en inzichten kleinschalig te beginnen. Vervolgens kan dit versneld uitgebouwd worden door de inzet van sensoren, IoT, data-lakes, data science, mobile apps,  Artificial Intelligence (AI)  of andere onderdelen binnen Industry 4.0.

newITera helpt je middels assesments inzicht te geven in wat er moet gebeuren om de door jou als klant gewenste doelstellingen te bereiken.  We leveren een evaluatie, strategie en een plan van aanpak op basis van de huidige situatie.

newITera, omdat voorkomen beter is dan genezen.
Dat is wat we doen. Dat is waar we voor staan.

"Today is your opportunity to build the tomorrow you want."

- Ken Poirot

"Never start a business just to make money, Start a business to make a difference."

"A person who feels appreciated will always do more than what is expected."

CRM 2.0

Omdat er meer is dan een eerste indruk.

Het cliché dat het jaren kost een goede reputatie op te bouwen is waar. Dat deze reputatie in luttele seconden kan worden vernietigd helaas ook.

Omni-channel communiceren met jouw klanten. Ze bijstaan in elke stap van hun ervaring met jouw organisatie. Overzichtelijk, effectief en doeltreffend. Dat is waar CRM 2.0 voor staat. Het creëren van een klantervaring waar over gepraat wordt. Positief dan wel, dat is waar we bij newITera voor staan.

Creëer een klantervaring die voelt als een goed maatpak. Gepersonaliseerd op basis van de klantwens en gecombineerd met de normen en waarden van jouw organisatie. Bedrijf marketing als een visie in plaats van een goedkoop verkooppraatje. Creëer een meerwaarde waardoor een lange termijn relatie een vanzelfsprekendheid wordt. Klinkt dat te mooi om waar te zijn?

Klantbeleving op maat

Je moet je organisatie nu meer dan ooit in staat stellen deze “klantbeleving op maat” te bieden. De huidige klantverwachtingen zijn samen te vatten in een vijftal hoofdgroepen:

  1. Hoge personalisatie;
  2. Continu contact;
  3. Meer productopties;
  4. Luister goed, vraag door en antwoord snel;
  5. Geef de front-liners meer controle.

Is jouw bedrijf voldoende uitgerust om aan deze hoge klantverwachting te voldoen? newITera helpt je graag hiervoor de juiste strategie te ontwikkelen en te implementeren.

Laat technologie de Customer Journey ondersteunen

Veel organisaties worstelen met het creëren van een geïntegreerde, succesvolle technologische strategie voor Customer Experience Management (CXM).

IT-managers willen een pro-actieve, vooruitstrevende benadering in het ontwikkelen van een sterk portfolio aan applicaties voor de klantinteractie. De uitdaging hierbij is dat de behoeften van marketing, sales en klantenservice integreren met de wens van jouw klant.

Als je een technologische strategie voor CXM aan het ontwikkelen bent, besteed dan niet enkel aandacht aan de gebaande paden maar kijk breder. Maak gebruik van de mogelijkheden die Customer Intelligence te bieden heeft. Onder andere chatbot, big-data en in een later stadium data-lakes en data-science zijn de toekomst. Je kan hiermee de CXM processen op de lange(re) termijn optimaal ondersteunen.

Bouw een geïntegreerde CXM-technologie roadmap die de omzet verhoogt en de applicatie-uitgaven rationaliseert. Dit met als doel een vlekkeloze samenhang van CXM-applicaties via enterprise-integration.

Spring over je schaduw

De IT-afdeling zal over de eigen schaduw heen moeten springen om door de business gezien te worden als innovator. Hiervoor moet de IT-afdeling een voortrekkende rol nemen in het opbouwen van een gerationaliseerd en geïntegreerd CXM-applicatie portfolio. Voor deze en aanvullend binnen Industry 4.0 thema’s is newITera de juiste partner.

“Verras je klant“

80 procent van de CEO’s is van mening dat ze een superieure klantbeleving bieden; maar slechts acht procent van de klanten is het hiermee eens. Het is tijd om deze kloof te dichten.

SAP C/4 HANA

Creëer een verbonden customer journey op basis van empathie en vertrouwen met SAP C/4HANA. Een suite met vijf toonaangevende portfolio’s van (cloud)oplossingen.

Help jouw bedrijf met innoveren, integreren en flexibiliseren met SAP C/4HANA Foundation.

Met dit platform biedt SAP de oplossing om de uitdagingen rondom je customer data te tackelen en daardoor de klantbeleving te verhogen. Doel hiervan is klanten de beste service te verlenen.

Graag helpen we jou de toepassing van SAP C/4HANA voor jouw bedrijf te bespreken en deze te plaatsen in de grotere context van een succesvolle technologische strategie voor Customer Experience Management (CXM).

Klantbeleving 2.0?

Proud partner of:

newITera.
Wij stellen de juiste vragen.