Keeps your IT landscape in top shape.
newITera brengt jouw technische omgeving in topconditie én zorgt ervoor dat deze fitter dan de fitste fitgirl blijft. Daarmee blijft jouw organisatie optimaal presteren.
Met newITera Operations nemen wij het beheer van je IT-omgeving graag van je over. Van het installeren tot het onderhouden en upgraden van je systemen. Van administratieve processen tot technische ondersteuning voor je hardware en software. Een totale ontzorging van je IT-activiteiten.
Are you consistently investing in a structural improvement to meet up with the agreed service levels? But are you still missing the real sense of control because you spend most of your time putting out fires throughout your organization? newITera is your firefighter command center. Your fire blanket, your digital sprinkler installation. Our professionals make sure your agreed SLA's will be kept and your goals will be achieved.
newITera biedt beheer op onze clouddiensten, maar ook op basis van remote beheer voor je systemen on-premise of in uw private-cloud. Functioneel applicatiebeheer, development beheer, technisch applicatiebeheer, technisch beheer, databeheer, systeembeheer.
Hiervoor maken we gebruik van een integraal SAP Service Delivery model gebaseerd op de kernwaarden van ITIL. De spil in dit service delivery model aan onze kant is de Service Level Manager (SLM). Een kordate krachtpatser die verantwoordelijk is voor de beheerprocessen bij newITera. Hij zorgt ervoor dat onze SAP dienstverlening optimaal en conform het Service Level Agreement (SLA) wordt ingevuld. Afspraken worden beschreven in service niveaus en Key Performance Indicators (KPI’s) en worden vastgelegd in een SLA. Daarnaast leggen we de besproken procedures en gemaakte afspraken vast in een Document Afspraken en Procedures (DAP). Natuurlijk bespreekt de Service Level Manager periodiek de kwaliteit en voortgang van de geleverde diensten. Zo houden we niet alleen jouw IT-omgeving nauwlettend in de gaten, maar zorgen we samen ook voor kwaliteitsbewaking.