Omdat er meer is dan een eerste indruk.
Het cliché dat het jaren kost een goede reputatie op te bouwen is waar. Dat deze reputatie in luttele seconden kan worden vernietigd helaas ook.
Omni-channel communiceren met jouw klanten. Ze bijstaan in elke stap van hun ervaring met jouw organisatie. Overzichtelijk, effectief en doeltreffend. Dat is waar CRM 2.0 voor staat. Het creëren van een klantervaring waar over gepraat wordt. Positief dan wel, dat is waar we bij newITera voor staan.
Creëer een klantervaring die voelt als een goed maatpak. Gepersonaliseerd op basis van de klantwens en gecombineerd met de normen en waarden van jouw organisatie. Bedrijf marketing als een visie in plaats van een goedkoop verkooppraatje. Creëer een meerwaarde waardoor een lange termijn relatie een vanzelfsprekendheid wordt. Klinkt dat te mooi om waar te zijn?
Klantbeleving op maat
Je moet je organisatie nu meer dan ooit in staat stellen deze “klantbeleving op maat” te bieden. De huidige klantverwachtingen zijn samen te vatten in een vijftal hoofdgroepen:
- Hoge personalisatie;
- Continu contact;
- Meer productopties;
- Luister goed, vraag door en antwoord snel;
- Geef de front-liners meer controle.
Is jouw bedrijf voldoende uitgerust om aan deze hoge klantverwachting te voldoen? newITera helpt je graag hiervoor de juiste strategie te ontwikkelen en te implementeren.
Laat technologie de Customer Journey ondersteunen
Veel organisaties worstelen met het creëren van een geïntegreerde, succesvolle technologische strategie voor Customer Experience Management (CXM).
IT-managers willen een pro-actieve, vooruitstrevende benadering in het ontwikkelen van een sterk portfolio aan applicaties voor de klantinteractie. De uitdaging hierbij is dat de behoeften van marketing, sales en klantenservice integreren met de wens van jouw klant.
Als je een technologische strategie voor CXM aan het ontwikkelen bent, besteed dan niet enkel aandacht aan de gebaande paden maar kijk breder. Maak gebruik van de mogelijkheden die Customer Intelligence te bieden heeft. Onder andere chatbot, big-data en in een later stadium data-lakes en data-science zijn de toekomst. Je kan hiermee de CXM processen op de lange(re) termijn optimaal ondersteunen.
Bouw een geïntegreerde CXM-technologie roadmap die de omzet verhoogt en de applicatie-uitgaven rationaliseert. Dit met als doel een vlekkeloze samenhang van CXM-applicaties via enterprise-integration.
Spring over je schaduw
De IT-afdeling zal over de eigen schaduw heen moeten springen om door de business gezien te worden als innovator. Hiervoor moet de IT-afdeling een voortrekkende rol nemen in het opbouwen van een gerationaliseerd en geïntegreerd CXM-applicatie portfolio. Voor deze en aanvullend binnen Industry 4.0 thema’s is newITera de juiste partner.
“Verras je klant“
80 procent van de CEO’s is van mening dat ze een superieure klantbeleving bieden; maar slechts acht procent van de klanten is het hiermee eens. Het is tijd om deze kloof te dichten.
SAP C/4 HANA
Creëer een verbonden customer journey op basis van empathie en vertrouwen met SAP C/4HANA. Een suite met vijf toonaangevende portfolio’s van (cloud)oplossingen.
Help jouw bedrijf met innoveren, integreren en flexibiliseren met SAP C/4HANA Foundation.
Met dit platform biedt SAP de oplossing om de uitdagingen rondom je customer data te tackelen en daardoor de klantbeleving te verhogen. Doel hiervan is klanten de beste service te verlenen.
Graag helpen we jou de toepassing van SAP C/4HANA voor jouw bedrijf te bespreken en deze te plaatsen in de grotere context van een succesvolle technologische strategie voor Customer Experience Management (CXM).
Klantbeleving 2.0?