Nieuws

De ervaring van onze medewerkers ligt grotendeels op het gebied van SAP en deze ervaring is opgedaan tijdens intensieve consultancytrajecten bij grote, nationaal en internationaal opererende organisaties.

CRM 2.0: The Next Big Thing!

6/03/2017

Iedereen in CRM land kent hem wel; het Customer Interaction Center. Volwassen geworden vanuit eerdere sapgui versies naar de webclient versie van SAP CRM. Vele organisaties die gebruik maken van SAP CRM hebben hem wel on-premise draaien inclusief de bekende koppelingen zoals E-Mail, chat en telefoon integratie.

SAP heeft aangegeven het support voor SAP CRM on-premise nog tot 2025 te zullen voortzetten. Maar wil je als organisatie wel blijven hangen op een on-premise oplossing terwijl om je heen de CRM wereld drastisch snel veranderd en je moet inspelen op de nieuwe 2.0 klant. Alle nieuwe product ontwikkelingen zullen niet meer gedaan worden in de on-premise oplossing maar in de nieuwe SAP Hybris product portfolio.

Echer tot op heden was een overgang naar de nieuwe SAP Hybris producten alleen mogelijk indien je gebruik maakte van de scenario’s binnen het Commerce, Sales, Marketing en Service werkveld. Maar the good old Customer Interaction Center was binnen de Hybris product portfofolio nergens te bekennen. Maar……..the lights go on! Customer Interaction Center 2.0 is coming……….Hybris Service Engagement Center. Uiteraard nog volop in ontwikkeling maar de eerste stappen zijn gezet. Met het toevoegen van de laatste schakel aan de Hybris product portfolio kunnen organisaties zich gaan opmaken voor een overgang (op termijn) naar SAP Hybris.

Het SAP Hybris Service Engagement Center brengt CRM eindelijk op weg naar CRM 2.0. A next generation Interaction Center voor een eenduidige weergave van klantinteracties en het hele registratie proces en dat volledig omni-channel gebaseerd! De klant beleefd overal een gelijk niveau van service, ongeacht het kanaal waarmee hij contact opneemt met de organisatie. Een Customer Journey 2.0 met volledige social engagement. Een belangrijke eis die klanten tegenwoordig stellen aan een moderne service organisatie.

Voor meer informatie kijk ook eens op http://www.sap.com/product/crm/hybris-service-engagement-center.html

  • Delen

Comments are closed.

CRM 2.0: The Next Big Thing! | SAP Consultancy